2 Ocak 2011 Pazar

Music



"Music, makes the people, come together
Music, mix the bourgeoisie and the rebel"

Bu sözlerin en anlam kazandığı performans buydu benim gözümde. NTV'de izleyip nasıl coşkuyla dolmuştum. Tekrarı çıkar mı acaba diye sürekli NTV izletmiştim evdekilere de canlarından bezdirmiştim. Niye bu kadar etkilendiğimi şimdi anlayabiliyorum sanırım. Bu şarkı, dans, bembeyaz kıyafetler, Hyde Park'taki binlerce insanın ellerini ve kalplerini biraraya getirmesi, birkaç dakikalığına kim olduklarını umursamadan sadece şarkı söylemeleri ve Madonna'nın neden Madonna olduğunu tekrar hatırlattığı muhteşem enerjisi sadece insanın tüylerini diken diken etmekle kalmıyor, aşırı bir umut veriyordu. Woodstock iyimserliğinin yeniden var olabileceği umudu, tüm Live 8 konserlerinde olduğu gibi Londra'da da kendini gösteriyordu. Orada bulunan şanslı insanları kıskanma duygusu, kilometrelerce uzakta televizyon karşısında bile aynı duyguların paylaşılabilmesi gerçeğine karışıyordu.

1 yorum:

jazz dedi ki...

music mix the burjuaaaziii and the rebel :D kesinlikle öyle! madonna yahu bu, en bırttan müziğini bile dinleriz, ne yaparsa yapsın dinleriz :)