29 Haziran 2011 Çarşamba

Clara's Heart

1988 yapımı bu filmi NPH, NPH olmadan önce televizyonda izlediğimi hatırlıyorum. Zaten henüz o zaman da NPH değilmiş pek :) Ama yetenekli olduğunu bariz ortaya koymuş. Zira aynı adlı romandan uyarlanan bu filmde sadece Whoopi Goldberg ve küçük Neil oynamış desek abartmış olmayız bence. Zaten bu filmden sonra kendisine Doogie Howser, M.D. dizisi yapılıyor ve 1993'e kadar 4 yıl sürüyor. Bu arada Neil de büyüyor sanırım artık ve kendini sahnelere atıyor. Taa ki How I Met Your Mother'da Barney'le hepimize kendisini tanıtana kadar.
 Bu nası bişi ki böyle? :)

Sanırım gayet başarılı bir introduction olmuş, kendisinin introduce etmediği insan kalmadı ödül törenlerinde.

Karakteri David ezik, mutsuz, güvensiz bir çocuk. Hep böyle cüce kalacam diyor. Yüzme yarışmasında atlet giyiyor tombik.

Ama aksanlarını da pek güzel kıvırdığı neşeli Jamaikalıların arasına katılınca değişim başlıyor.

Kızlardan yana umutsuzken bir komşu kızıyla tanışıyor.

Şarkı söylüyor burda sing-along'una gurban. 

Filmin sonunda biraz büyümüş, gözlüklerinden kurtulmuş ve suited up bir David görüyoruz. Lakin bu çocuğun 15 yaşında olduğuna inanamadım ben. Hadi 1 senede ancak vizyona girdi diyelim film, 14 olsun ama 9 yaşında görünüyor bu insan. Kendisini ayrıca birkaç sene içinde en az 20 cm boy atıp şu anki çipil halini alana kadar zayıflayabildiği için de tebrik ediyorum.

Filmden neredeyse hiç bahsetmedim ama televizyonda seyredilebilecek bir aile filmi diyeyim siz anlayın. Neil Patrick Harris'in çocuk sesine ve görünüşüne rağmen bugünki awesome halinden izler görmek ise çok eğlenceli.


Hiç yorum yok: