16 Kasım 2010 Salı

Everybody's changing

"Everybody's changing and i don't feel the same." diyor Keane güzel şarkısında. "Büyümek" şarkısı bu. Ne ara bayramlarda cebimize gizli gizli  para sıkıştıran dayımızın, çocuğuna harçlık verir olduk? Ben hala beynimde "Bugün bayram erken kalkın çocuklar." diyen Barış Manço sesiyle uyanıyorum her bayram sabahı. Hala nefret ediyorum bayramlardan, hala kimsenin elini öpmüyorum mecbur kalmadıkça. Ama elimi öpmeye çalışan çocuklar da neyin nesi? Niye değişiyor ki herkes, anlamıyorum. Varsın evlilik, çocuk hayallerini büyüyenler kursun. Ben hala bir sürü konsere gitmek, bir sürü oyun görmek, bir sürü kitap okumak, bir sürü şehir gezmek istiyorum. Ben ölmek için taa Atlantik'i aşıp gelen Anguslara üzülürken, büyümek istemeyen çocuklar için Keane söylesin.



Bir bayram ne kadar iyi olabilirse, o kadar iyi olsun.

4 yorum:

jazz dedi ki...

Dünün çocukları, şimdinin büyükleri olduk. Dün MJ'e "öp ablanın elini" dedim, "bedavaya olmaz, sökül elli lira" dedi :) bakar mısın cıvırlara ya? Neyse ya, içimizdeki çocuk hiç büyümesin biz yine orası senin burası benim hayatın tadını çıkaralım! Carpe diem :)

manzanasverdes dedi ki...

MJ zaten çok talepkar. Öyleler artık. Bizim gibi kanaatkar değiller. İsteyebildikleri kadar istiyorlar, elde ediyorlar da.

burrhole dedi ki...

benim de söyleyeceklerim var, evet. bu sabah yaşını almışlar gibi yine erken kalktım, hani bayram sabahına özel bir durum da değil ama, kalkınca da anlamlı oluyor işte. acayip bir şekilde yeni düzen çocuklarına karşı savaş içinde olduğumuzu fark ediyorum da inadına eski gelenekleri sürdürme yoluna gittiğimi görüyorum. lan, hangi yeni nesil veledi ailesine sabah vakti kestane kızartıp da yedirtir. aç karna kestane öneririm bak herkese:)

gelenekçiler ilan ediyorum kendimizi, her bayram sabahı barış manço açıp dinleyip bu ruhu yaşatmak gibi de bir görevimiz olduğuna inanıyorum.

''
sen gittin gideli içimde öyle bir sızı var ki yalnız sen anlarsın...
..
sen yaz geceleri
yıldızlar içinden ara sıra
bize göz kırparsın
sen soğuk günlerde
kalbimi ısıtan en sıcak anımsın

''

hatta o kadar ki kardeşlerimle el ele verip kutu kutu pense oynayasım geldi:)

sevgiler manzanama..

manzanasverdes dedi ki...

Bizimkisi bir çığlık gibi geliyor bana. Elimizden kaçıp giden güzelliklere tutunabilmek için direniyoruz son gücümüzle. Bakalım nereye kadar başarılı olacağız.