13 Mart 2011 Pazar

Aşık Barney'i seviyorum

Barney'nin aslında ne kadar kırılgan ve duygusal bir insan olduğunu gösteren sahnelere bayılıyorum şahsen. 4. sezonda Robin'e "I love you" demeye çalıştığı bir sahne vardı mesela, bildiğin üzülmüştüm. Son sezonda da babasının kim olduğunu öğrenmek istemediğini söyleyip annesine sarıldığı sahne böyle etkilidir üzerimde. Ama aşık halleri çok tatlı oluyor bunun yav, bana mı öyle geliyor?

Bir kadının Barney'i etkileyebilmesi için Robin gibi göt edebilmesi lazım geliyor sanırım.


Gülümsemeyi durduramıyor ya, çok şeker.


İtiraf ediyorum, bu sahnede sesli olarak "canım yaaa" dedim.


Hatırlarsanız Robin de Barney'e hastalandığında çorba içirmişti bir vakitler.


Ya bu dizi bu tarz Reality vs. Expectations sahnelerini çok iyi kıvırıyor ya da ben çok safım hemen oltaya gelip inanıyorum.
Ama sahneyi tamamlayan bu şarkı olaya apayrı bir güzellik katmıştı onu biliyorum.
 
Her ne kadar eğer Barney'nin durulacağı bir insan olacaksa onun Robin olduğunu düşünüyor ve diliyor olsam da, bunlar HIMYM'de görmek istediğim hareketler. Duygu dozu arttırılmış son sezonunu da çok sevdiğimi belirtmek isterim.

1 yorum:

Uzun yol şöförü dedi ki...

barney in her hali komik ve güzel bence. özellikle duygusallaşıp ağladığı sahneler daha da komik :)

legenddady bölümünde ufaklık ile girdiği diyalogta bunların en güzelinden :))